ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

miercuri, 25 martie 2009

Cateva fire de nisip

1 . 07 .75

* Cel care i-ar invata pe oameni sa moara , i-ar invata sa traiasca .(Montaigne , Essais)

@ Cel care i-ar invata pe oameni sa traiasca , i-ar invata nemurirea .

...
* Materia nu-i decat energie acumulata ; si energia poate lua toate formele , de la caderea unei pietre pana la gandirea omului .(Maeterlinck , Avant le grand silence).

25 . 03 . 2009.3--6:51 Imi e din ce in ce mai greu sa NU ma opresc, pentru a comenta . Cate AM STIUT inca de acum 35 de ani (85% chiar asumate) si ABIA ACUM (de cativa ani) sunt prezente , scormonitoare , in constiinta colectiva , ce incepe sa si le asume . Eu simt modificari de limbaj si atitudine si manifestare , la cei care m-au "citit" , fie si pe sarite , (chiar in mass media), si asta "pe nesimtite""ceva firesc"... eu postand din ianuarie , anul asta .
Omenirea se poate vindeca , DACA mai are timp !
Atentie : EU nu sunt panaceu (fie si local,nu neaparat universal) , dar , AM DOVEDIT ca se poate. Restul depinde de noi TOTi ! --- Acum pot sa plec , e prea tarziu pentru EI = CIP-are.
Vom fi OAMENI sau ROBOTI !!! !!! !!! !!! !!! !!! !!!
...
* Heraclit spune ca pentru cei treji exista o singura lume comuna ; pe cand in somn fiecare se intoarce in lumea sa proprie . (Heraclit , ap Plutarchus)
* Fiecarui suflet ii apartine alta lume ; fiecare suflet este pentru alt suflet o lume ascunsa. (Nietzsche)

25 , 03 . 2009.3--7:15
Doamna Cristina , mi-ati dovedit ca sunteti o dactilografa de succes , mi-ati dovedit ca stilul Sandra Brawn se "prinde" usor si "prinde" usor , fiindca este USOR . Va regasesc cu greu printre noianul , muntele , oceanul , Universul de cuvinte pe care le postati cu sarg (pentru un clasament "LACUSTA") . Redeveniti ce sunteti de VECI , acum v-ati diluat neantizarii . Va multumesc pentru munca dvs. , ESTE utila , dar v-ati uitat (pe dumneavoastra insiva) undeva pe drum .
Eu scriu bob cu bob ... HAI sa punem IN BALANTA ! -- fara suparare !(eu imi tin promisiunea , deci va rog sa nu stergeti nimic : am nevoie de TOT , pentru care va multumesc , eu va pot "gasi" printre randuri -- sunteti o fiinta foarte sensibila , va invidiez chiar, eu par un mitocan , in comparatie--deci va cer IERTARE ! )

* Fiecare isi creeaza propria sa lume . (Lubbock)
* Ce putin s-a scris despre cele intamplate , ce putin s-a pastrat din ceea ce s-a scris !...
Si totusi cu toate ca literatura este atat de incompleta , gasim in ea mii de repetari , de unde se vede cat de limitat este spiritul si destinul omenesc .(Goethe , Maximen und Reflexionen)
* Literatura este fragmentul fragmentelor ; (numai) o parte infima din ceea ce s-a intamplat si s-a spus s fost scris ; iar din ce s-a scris , (numai) o parte infima s-a pastrat .(Goethe , Idem)

25 . 07 . '90-3.23:44
@ Iar din ce s-a pastrat , (numai) o parte infima ajunge la individ . Iar ce ajunge , (numai) o parte infima se afla in memoria activa. Iar ce se afla in memoria activa , (numai) o parte infima este pusa in slujba omului . Iar ce este pus in slujba omului , (numai) o parte infima contribuie la progresul fiintei umane .
Acum pe bune : va ROG chiar, pe toti --> Cautati (sic.) si FOLOSITI "SCUT" !! !! !!

fara data (dar de atunci) :

* Inlauntrul unei epoci nu se afla vreun punct de vedere de unde sa poata fi privita. (Goethe , Max.)
@ Ba da : prezentul ; inafara ei : viitorul .
* Un invatat e acela care a invatat mult ; un geniu e acela de la care omenirea invata ceea ce el n-a invatat de la nimeni . (Schopenhauer)
@ > deci in primul rand un invatat , dar care a scos ceva nou din ce a invatat , chiar daca acel ceva exista sau nu , in ceea ce n-a invatat.
25.03.2009.3-8:00 si asta la modul continuu (chiar daca aparent cu sincope)
* Ceea ce distinge geniul si , prin urmare , ar trebui sa fie masura sa , este inaltimea la care s-a putut avanta , atunci cand timpul si dispozitia erau favorabile , si care va ramane vesnic inaccesibila talentelor obisnuite . (Schopenhauer) (sublinierea imi apartine !)

3 comentarii:

  1. "Materia nu-i decat energie acumulata ; si energia poate lua toate formele , de la caderea unei pietre pana la gandirea omului .(Maeterlinck , Avant le grand silence)."

    Nu am citit nimic din Maeterlinck, insa acest citat mi-a strirnit curiozitatea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu , citatul l-am preluat acum 34 de ani din Teofil Simenschy - Un dictionar de intelepciune , pe care , daca aveai BANI si "inclinatii filozofice" il puteai procura din orice librarie , sau de la Biblioteca publica . Si citeai pana inebuneai ... de placere ... soc informational . Azi avem NET-ul , pare mai simplu , dar ... e DILUAT (asemeni postarilor doamnei Cristina = multiple fetze ; foarte interesanta totusi , merita studiata , pt. cine are timp , TOT cuvantul de critica folosit la adresa ei , am vrut sa construiesc , nu sa daram -- vezi INFINITARIA = "Lacustele"(de-ale lui Pacala) , scrisa pe graba , neprelucrata , in direct (picam de somn--am gresit-am reluat-nu ma las);dar si altele .
    Va multumesc de vizita , va admir ! Reveniti (la dumneavoastra pe blog)atunci cand simtiti nevoia = sunteti ASTEPTATA (ce placut sentiment) . Drum BUN in continuare !
    La mine e inca in constructie masiva , mai am acareturi lipsa (bloguri noi) , n-am unelte [engleza in minimal , notiuni PC mai vaste diacritice , TIMP si Realizari Personale de HAR (o sa iau o bataitza buna de la Dumnezeu)].
    Mai vorbim ... in A_Temporal !
    BineTze !

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa nu uit bucataria (prelucrare) , camara (informatii) , beciul (subliminal , intuitie , subconstient , inconstient , dialoguri RUGA ,interfatza cu Universul asta , punctul de contact cu cele paralele , astea ca varf de aisberg , nu le stiu pe toate , atat cat cuprinde NISHA mea = adica eu , asa cum : am fost , sunt SI voi fi); camera de oaspeti (voi), dormitorul , scara interioara , etajul , podul , balcoanele , gradina , poarta , drumurile , planeta , Universul ... Universurile ... ...
    Era mai SIMPLU in pestera .

    RăspundețiȘtergere

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm