ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

duminică, 15 martie 2009

Nisipul vesnic...

16 . 06 . 75
* Stiinta nu e urată decat de ignoranti . (Oxenstierna)
* In toate timpurile s-au văzut oameni care stiau mult , cu un spirit foarte mediocru ; si , dimpotrivă , spirite foarte vaste , care stiau foarte putin . Nici ignoranta nu e lipsită de spirit , nici stiinta nu-i o dovadă de geniu . (Vauvenargues)
* Oamenii nu trebuie judecati după ceea ce nu stiu , ci după ceea ce stiu , si după felul in care stiu . (Vauvenargues)
* O , ferice de acela care mai poate spera să se ridice din această mare a rătăcirii ! Ce nu stim , tocmai de aceea avem nevoie , iar ce stim nu putem folosi . (Goethe , Faust)
* Cine se ocupă cu stiinta , suferă mai intai din cauza intarzierii , pe urmă din cauza anticipării . La inceput oamenii nu vor să recunoască nici o valoare celor ce le transmitem ; iar pe urmă ei se poartă ca si cum tot ce le-am putea transmite le-ar fi cunoscut .(Goethe , Maximen und Reflexionen)
* Stiinta e foarte mult tinută in loc prin faptul că ne ocupăm cu ceea ce nu meriăt să fie stiut si cu ceea ce nu poate fi stiut . (Goethe , ibidem)

24 . 07 . 90 - 2.4:07
A venit vremea ca oamenii să-si dea seama de imensul timp pierdut prin inventarea atator tehnologii .Omul nu trebuie transformat intr-un homo tehnologicus , care in final nu poate duce decat la robotizarea omului prin autodresare . Nu putem nici să "stergem cu buretele" Toate cuceririle tehnologice , pentru că nu toate sunt REBUTURI ale cunoasterii umane . Să folosim drept catalizatori pe cele care răman după ANIHILAREA rebuturilor .Omul trebuie să devină homo cogitus pantocrator , tot omul , de pe toată planeta , fara exceptie , iar aceasta nu va constitui decat perioada de tranzitie către ADEVARATUL homo cosmicus
(25.02.92 -> materie ENISICA).

* Cu cat stiinta se extinde mai departe , cu atat se ivesc mai multe probleme .(Goethe ,Maximen und Reflexionen)
* Adevăratii intelepti intreabă cum stă chestiunea in sine si-n raport cu alte lucruri , fără să le pese de folosul , adică de aplicatia la ceea ce-i cunoscut si accesibil vietii ; aceasta o vor găsi cu totul alte spirite , ingenioase , dornice de viată , cu experientă si indemanare tehnică .(Goethe,Id.)
* Multi sunt mandri de ceea ce stiu si dispretuitori fată de ceea ce nu stiu . (Goethe , Id.)
* Pentru marea majoritate a invătatilor stiinta este un mijloc , nu un scop .(Schopenhauer)
* Din stiinta omenească in general , in orice domeniu , cea mai mare parte există totdeauna numai pe hartie , această memorie de hartie a omenirii , Numai o mică parte din stiinta omenească este in orice clipă cu adevărat vie in unele capete .(Schopenhauer)
* Mai bine să nu stim nimic , decat să stim multe lucruri pe jumătate .(Nietzsche)
* Foarte aproape de stiinta mea sălăsuieste nestiinta mea neagră .(Nietzsche)

24 . 07 . 90 - 2.9:17 ... ... . Oricum , eu sunt intr-o permanentă căutare . Dar faptele externe mă obligă (fără să mă simt obligat) să construiesc nu numai la nivel ideatic personal .
24 . 07 . 90 - 2.9:32 Să fie oare numai necesitatea confruntării si verificării ideilor proprii , sau dorinta prematură (constructia este doar o idee vagă , nici măcar proiectie , nici fundal , structura , pereti, acoperis) de "a ajuta" lumea să vadă viata ca să o poată trăi cu toată intensitatea . Atentie să nu cad in capcana evidentiată de Goethe (intarziere-anticipare).

@16 . 06 . 75 Secolul nostru a dat solutia giganticei schimbari . Nu construiesti o casă nouă cu cărămizi vechi . Omul a descoperit betonul . Sunt necesare idei noi pentru o omenire nouă . La dracu filozofia (anticilor) care preamăreste neputinta cunoasterii ! N-avem nevoie să cuprindem toate nimicurile . Le lăsăm lor pe Dumnezeu al lor atotcuprinzător , esenta noastră e mai vastă , noi stim mai mult ca ei , iar cei de maine vor fi fată de noi , cum suntem noi fată de antici . Să uităm tinand minte , dar să construim pe idei noi , pe strasnicul beton pe care nu-l vor mai folosi urmasii . vreti accelerare ? Eu vă cer accelerarea accelerarii : doriti să stiti totul , cititi , munciti , ganditi ! Nimic nu-i in zadar . Voi pregătiti terenul generatiilor viitoare . Alege-ti : cărămizile anticilor , sau betonul descoperit de voi , e drept , datorită cărămizilor , dar va sosi ziua cand si acesta va fi schimbat . Omul e nemuritor , e vesnic , e nemărginit . Nu uitati ! Nu sunteti singurii oameni din univers . Tot ce este constiintă de sine este om .
01 . 02 . 93.1 - 2:20 Iar omul trudeste să depăsească prima treaptă , cea de ANIMAL , pentru a merita vesnicia celei de a doua trepte , purificat de păcate , aceea de LUMINA .

24 . 07 . 90 - 2.9:59 Constat că nu sunt prea departe de nivelul atins in 1975 . Ceea ce este bine , dar si rău . Este rău , pentru că au trecut15 ani in care am bătut pasul pe loc (concurs obiectiv - epoca tiraniei prostiei), adică aproape jumătate din numărul anilor dăruiti de mama Natură pană in prezent . Este bine , pentru că desi nu mai sunt atat de proaspăt , constat că linia generală trasată atunci (1975) este viabilă acum (1990) . Din decembrie '89 , de la "Revolutie" pană acum , am asimilat imens , fără să sistematizez mare lucru . Există un progres (pozitiv ?) la linia generală, dar acesta este fragmentar si fragmentat in prea putine ganduri scrise - deci acceptare partială a trăznitelor mele ganduri . Am trecut timid la distrugerea propriului semidoct (imprumut de la biblioteci publice vitalul , pe care nu-l fructific din comoditate) prin hrană spirituală (cărămizile si betonul) care stiu că-mi lipseste . A trebuit să intervină moartea cu un bobarnac brutal (mămica mea , recent --tataie , in 1971) catalizator . Trebuie să mă reculeg si la propriu si la figurat . Dacă intr-adevar am iubit-o pe mămica , trebuie să dau oamenilor tot ce am mai bun in mine , prin gandurile mele , prin faptele mele , dăruindu - i lui mămica , după moarte , ce n-am reusit să-i dăruiesc in viaăt să-mi urmez propria mea cale . Mămică , Te iubesc ! .
Mămică , sunt atat de dator fată de Tine , incat oricat as gandi , oricat as infăptui , cantitativ va fi prea putin fată de ceea ce trebuia să-ti dăruiesc . Exemplul Tău este covarsitor , chiar mă sperie . Cat de mic mă simt fată de Măretia Făpturii Tale . MAMICA MEA , vreau ca prin faptele mele să stiu că am ajuns cel putin la valoarea măcar a unui singur FIR din Părul Tău incăruntit inainte de vreme . Iti multumesc umil pentru tot ce ai făcut pentru mine si Te rog să mă lasi si să mă ajuti să-mi urmez propria mea cale . Mămică , Te iubesc !

15 . 03 . 2009.7-12:41
...secolul nostru...tampenii...BLASFEMIE...mostră da ateism militant , indoctrinare , "omul nou al epocii de aur"... accelerarea prostiei...vax nemuritor...nivel-retrograd...dar...cu o floare nu se face primavară...
Sunt consternat ! Imi pare rău si IMI CER IERTARE !...dar mai am , poate totusi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm